úterý 8. července 2014

Luhačovice

Minulé úterý jsme si udělali netradiční výlet. Já s dětmi a moje obě babičky - kluků prababičky. Takhle jsme ještě nikdy nikde nebyli. Bylo to super.

Moje babička byla asi před měsícem v Luhačovicích na lázeňské proceduře. Chtěli jsme jet za ní v té době, ale vzhledem k tomu, že měla spoustu procedur, tak jsme to nakonec vzdali a domluvili se, že si poté uděláme výlet i s ní. Luhačovice jsou totiž městem jejího dětství. Miluje je. Proto jsem tam jako malá holka již několikrát byla na výletě.

Vyrazili jsme hned brzo ráno. No brzo, pokud někdo vstává v 5.00 hod., tak pro něj už skoro v poledne :). Vyjížděli jsme kolem deváté hodiny. Cesta byla pohodová, oba kluci jí krásně zvládli.

Jako první jsme navštívili lázeňský dům, ve kterém byla babička ubytovaná. Chtěla se nám pochlubit, kde co měli. Hned při vchodu do Miramare jsme ve dveřích potkali Josefa Náhlovského, galantně nás pustil do dveří :). Hned po té nás čekala svačinka. Znáte to. Babičky měly plné tašky jídla, buchet, svačinek, džusů atd. A vyrazili jsme na prohlídku Luhačovic.

Krásné místo na procházku s dětmi, ale i třeba jen ve dvojici. Pohoda. Klid. Krásné prostředí. A přitom to všude žije. Spousta lázeňských hostů, dost maminek s dětmi, spousta kaváren a cukráren, okýnka s teplými oplatkami :).

Když jsme na podloubíčku u kolonády narazili na klavír, na kterém byla nalepena cedule s velkým nápisem "DĚKUJEME RODIČŮM, ŽE NENECHAJÍ NA KLAVÍR HRÁT DĚTI, KTERÉ HRÁT NEUMÍ", věděla jsem, že Matýsek jej bude chtít vyzkoušet. Říkám: "Matýsku, ale tady na to piáno můžou hrát jen ti, co to umí". No ale babička mu to samozřejmě dovolila. Tak si říkám, no nic, jdu dál, ať z toho není průšvih. Zachvíli se kolem piána začali motat nějací tři chlápci, přičemž jeden vytáhl kameru. A že s námi udělají rozhovor. Trapas největší :D. Ale něco jsme jim řekli, nakonec si zahrál i Štěpánek a pak jsme rychle zmizeli z dohledu.

Dali jsme si oběd, prošli se zbytkem města, snědli nespočet lázeňských oplatků, sedli jsme si v cukrárně na zmrzlinu a poté jsme se pomalu začali odebírat směrem k autu. Kde jsme si opět před odjezdem museli povinně sníst svačinku :D. Byl to krásný a pohodový den. Pokud jste v Luhačovicích nebyli, určitě je navštivte.

Krásný zbytek týdne vám přeje Barča

6 komentářů:

1. Baru, nádherné! Já doufám, že nám to letos vyjde a vyrazíme do Mariánských Lázní! Krásný den! Radka

OdpovědětVymazat
  2. Raduško, my jsme v Mariánkách a v Karlových varech byli 3 roky zpátky, tam je taky nádherně :) přeji vám, ať vám to vyjde. Tobě taky krásný den :) Barča

3. Baru, v Luhačovicích jsme byli s manželem, dcerou a vnučkou loni, měli jsme 4 dny na Zlínsko a bylo to moc fajn. Luhačovice jsou překrásné a pohodové. A co léčivé vody jsem vypila, to mám asi na sto let.
    Díky za připomenutí a přeji krásný den Majka

OdpovědětVymazat
  4. Pěkný výlet jste měli, v Luhačovicích jsem ještě nebyla:-)

Děkuji, že jsi si udělal/a čas okomentovat můj článek. Vážím si toho. Hezký den Barča

Jarní háčkovaná halenka

Krásné březnové odpoledne, šikulky,  měla bych vám asi psát více článků přímo sem na blog. Všechno vám strkám do skupinky, ale ne každý tam...